Līguma versija Nr.1/2025

(papildināta un

mainīta 17.03.2025)

DISTANCES LĪGUMS

1. Vispārīgie noteikumi

1.1 Šie Noteikumi un nosacījumi ir vienošanās starp Jums, turmpmāk (“Pircējs”, “Jūs”) un SIA “Wonderstore”

Adrese: Dārza iela 13 - 12, Kaķenieki, Annenieku pagasts, Dobeles novads, LV-3718, Latvijā
Tālruņa numurs +371 24332439
E-pasts: info@wonderstore.lv
Reģistrācijas numurs: 40203623395
PVN Nr. LV40203623395
AS “Citadele” LV95PARX0033186210001

Turpmāk tekstā (“Wonderstore”, “mēs”; turpmāk tekstā visi kopā –“Puses” un katrs atsevišķi - “Puse”) saistībā ar  Wonderstore  tīmekļvietnes https://wonderstore.lv (“Tīmekļvietne”)  lietošanu no Jūsu puses pasūtījumu veikšanai.

1.2 Veicot pasūtījumu Tīmekļvietnē, Pircējs apstiprina, ka ir iepazinies ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem, kā arī Wonderstore Privātuma politiku, kas pieejama šeit: https://wonderstore.lv/lv/content/6-konfidencialitates-politika (“Privātuma politika”), un piekrīt tam, ka šie dokumenti ir saistoši Pircējam.

1.3 Ja jebkādi starp Pusēm atrunātie noteikumi var tikt iztulkoti kā savstarpēji pretrunīgi, Puses ievēro šādu prioritātes secību noteikumu normu interpretācijā un piemērošanā: (i) Īpašie noteikumi (ja tādi būtu); (ii) Privātuma politika; (iii) Noteikumi un nosacījumi. Lai novērstu šaubas, noteikumiem, kas uzskaitīti kā pirmie, būs prioritāte attiecībā uz iepriekš tekstā tālāk uzskaitītajiem noteikumiem (piemēram, īpašajiem noteikumiem ir prioritāte, salīdzinot ar Noteikumiem un nosacījumiem).

1.4 Noteikumi un nosacījumi nedrīkst būt pretrunā piemērojamajiem Latvijas Republikas tiesību aktiem un nepieciešamības gadījumā (strīdu vai iztrūkstošas informācijas gadījumā) tie ir papildināti ar piemērojamajiem tiesību aktiem.

1.5 Preču pirkšana no Wonderstore ir paredzēta personām tikai no 18 gadu vecuma. Ja Pircējs vēl nav sasniedzis 18 gadu vecumu vai ir nepilngadīgs Pircēja dzīvesvietas valstī, Pircējs nevienā brīdī un nekādos apstākļos nedrīkst veikt pasūtījumu. Veicot pasūtījumu Tīmekļvietnē, Pircējs apliecina, ka vai nu Pircējs ir sasniedzis vismaz 18 gadu vecumu, vai arī Pircēja vecāki vai likumīgais aizbildnis, kurš ir vismaz 18 gadu vecs un ir akceptējis šos Noteikumus un nosacījumus Pircēja vārdā, ir pilnvarojis Pircēju veikt pasūtījumu Tīmekļvietnē.

1.6 Wonderstore patur tiesības vienpusēji grozīt šos Noteikumus un nosacījumus un preču cenas, ar mērķi nodrošināt savas komercdarbības efektivitāti, konkurētspēju, turpmāku attīstību un preču sortimenta papildināšanu vai reorganizāciju. Grozījumi un papildinājumi Noteikumos un nosacījumos un preču cenās stājas spēkā no brīža, kad šī informācija tiek publicēta Tīmekļvietnē. Ja Pircējs ir veicis pasūtījumu pirms Noteikumu un nosacījumu grozījumu spēkā stāšanās, pasūtījumam piemēro pasūtījuma veikšanas laikā spēkā esošos noteikumus un nosacījumus, ja vien likums vai šie Noteikumi un nosacījumi nenosaka citādi.

 

2. Pasūtījumu veikšana

 

2.1 Pircējs izvēlas vēlamās preces, piegādes veidu un apmaksas veidu. Pircējs apstiprina pasūtījuma veikšanu, izdarot visas nepieciešamās izvēles un aizpildot visu nepieciešamo informāciju.

2.2 Tiklīdz Jūs esat apstiprinājuši pasūtījuma veikšanu un noklikšķinājuši pogu “Pabeigt pirkumu”  (pasūtījuma veikšanas brīdis), pasūtījums tiek iesniegts Wonderstore apstrādei un to vairs nevar mainīt. Wonderstore apstrādā pasūtījumu tikai tad, ja ir pienācīgi pabeigts viss pirkuma izdarīšanas process un pasūtījuma veikšana, un Tīmekļvietne neziņo ne par kādām kļūdām.

2.3 Ja Wonderstore izvēlas akceptēt pasūtījumu, Pircējam izsniedz rēķinu kopā ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem un Privātuma politiku, nosūtot tos uz Pircēja Wonderstore norādīto e-pasta adresi (“e-pasta adrese”).

2.4 Lūdzam ņemt vērā, ka Tīmekļvietnē veiktos pasūtījumus izskata no pulksten 9.00 līdz pulksten 17.00 no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot valsts svētku dienas.

2.5 Pirms rēķina apmaksas, mēs lūdzam Pircēju pārliecināties par to, vai rēķinā norādītā informācija atbilst Pircēja faktiskajam pieprasījumam.

2.6 Pircējs samaksā rēķinā norādīto cenu.

2.7 Pēc preču samaksas saņemšanas Wonderstore nosūta apstiprinājumu uz Pircēja e-pasta adresi un nosūta preces, ievērojot Pircēja pasūtījuma veikšanas brīdī izvēlēto piegādes veidu.

 

3. Norēķini

 

3. Preču cena

3.1 Tīmekļvietnē pārdoto preču cenas ir norādītas eiro, bez piegādes izmaksām. Visas cenas ir norādītas ar PVN 21% apmērā. Piegādes izmaksas, kas tiek norādītas, izvēloties piegādes veidu, pievieno preču cenai.

3.2 Wonderstore patur tiesības koriģēt cenas. Ja Pircējs ir veiksmīgi veicis pasūtījumu pirms cenas izmaiņu stāšanās spēkā, Pircējam piemēro to cenu, kas ir norādīta brīdī, kad Pircējs apstiprina pasūtījuma veikšanu.

3.3 Detalizētāka informācija par piegādes veidiem un cenām ir sniegta šo Noteikumu un nosacījumu sadaļā “Piegāde”.

 

 

4. Pirkumi

 

4.1 Preču cena vai pieejamība var mainīties pastāvīgi un bez iepriekšēja paziņojuma. Ja Pircējs ir veicis pasūtījumu pirms attiecīgo nosacījumu maiņas, Pircējam piemēro pasūtījuma veikšanas brīdī spēkā esošos Noteikumus un nosacījumus.

4.2 Ja pasūtījuma izpilde nebūs iespējama, ar Pircēju sazināsies ar e-pasta adreses starpniecību un samaksātā summa tiks atgriezta uz bankas kontu, no kura Pircējs ir veicis apmaksu.

Wonderstore cenšas ievērot maksimālu precizitāti. Mēs pieliekam visas saprātīgās pūles, lai precīzi atspoguļotu mūsu preču īpašības, tostarp, sastāvu un krāsas. Krāsa, ko redzat, būs atkarīga no Jūsu datora sistēmas, un mēs nevaram garantēt, ka Jūsu dators attēlos šīs krāsas precīzi. Tīmekļvietnē sniegtie izstrādājuma izmēri ir tikai aptuveni lielumi, lai Jūs varētu labāk izprast konkrētā izstrādājuma modeli vai piegriezumu, un nav uzskatāmi par Jūsu saņemtā izstrādājuma faktiskā izmēra pilnīgu garantiju. Izstrādājuma gala izmēri var atšķirties atkarībā no tā ražošanā izmantotā materiāla.

5. Piegāde

5.1 Ja pasūtījums un kontaktinformācija ir pienācīgi aizpildīti/nosūtīti, uz Pircēja e-pasta adresi nosūta rēķinu.

5.2 Nopirktās preces Baltijas valstu teritorijā piegādā ar Omniva, Venipack, Itellia un DPD pakomātu starpniecību. Piegādei pasaules mērogā izmantos DHL vai citas piegādes uzņēmuma pakalpojumus.

5.3 Visas nopirktās preces sasniedz Pircēja izvēlēto pakomātu ne vēlāk kā 1- 14 darba dienu laikā. Ja pasūtījums tika veikts nedēļas nogalē vai svētku dienā, preces Pircējam piegādā brīvdienām sekojošās darba dienās ne vēlāk kā 1-14 darba dienu laikā.

5.4 Piegādes maksa uz DPD un Omniva pakomātiem ir 5,00 EUR (ar PVN), ja pasūtījuma summa ir mazāka par 30 EUR. Ja pasūtījuma summa ir 30 EUR vai lielāka, piegāde uz DPD, Venipack, Itellia un Omniva pakomātiem ir bez maksas. Piegādes maksa ar kurjeru tiek precizēta atkarībā no piegādes zonas.

5.5 Wonderstore atbild par Pircēja nopirktajām precēm to pārvadājuma laikā. Preču bojājumu vai nozaudēšanas risks pāriet pie Pircēja no brīža, kad Pircējs vai pilnvarota trešā persona fiziski pārņem preces savā valdījumā.

 

6. Pasūtījumi un atgriešanas

 

6.1 Pircējam, kurš ir Patērētājs (“Patērētājs”), ir tiesības atkāpties no pirkuma līguma, nenorādot iemeslus, 14 dienu laikā no preču piegādes dienas (ja Patērētājs vienā pasūtījumā ir pasūtījis vairākas preces, kas tiek piegādātas atsevišķi – no dienas, kad tiek piegādāta pēdējā preču daļa) un saņemt visas samaksātās naudas atmaksu.

6.2 Lai īstenotu atkāpšanās (atteikuma) tiesības, Patērētājs var izmantot standarta pieteikuma veidlapu par atkāpšanos no līguma, kas pievienota šo Noteikumu un nosacījumu pielikumā. Patērētājam ir jānosūta vai jānodod preces atpakaļ Wonderstore 14 dienu laikā no dienas, kad Patērētājs ir nosūtījis Wonderstore paziņojumu par atkāpšanos no līguma. Patērētāji katrā no Baltijas valstīm (Lietuva, Latvija, Igaunija) (“Baltijas valstis”) var atgriezt preces ar Omniva, Venipack, Itellia vai DPD starpniecību, vai arī par Patērētaja paša līdzekļiem izmantojot citus atgriešanas veidus. Visus pasūtījumus, kas piegādāti ārpus Baltijas valstu robežām ar DHL vai citu piegādes uzņēmuma starpniecību, atgriež par Patērētāja līdzekļiem.

6.3 Wonderstore atmaksā Patērētāja veikto maksājumu uz bankas kontu, no kura Patērētājs sākotnēji veicis apmaksu, 14 dienu laikā no paziņojuma par atkāpšanos no līguma saņemšanas brīža. Wonderstore var aizturēt atmaksu, kamēr Wonderstore nav saņēmis atpakaļ preces vai Patērētājs nav iesniedzis pierādījumus par preču nosūtīšanu atpakaļ, atkarībā no tā, kas notiek ātrāk.

6.4 Lūdzam nodrošināt, lai atgrieztās preces būtu nelietotas un oriģinālajā iepakojumā. Patērētājs atbild par jebkādu preces vērtības samazinājumu, kas rodas, ja preces ir lieto jebkādā citā nolūkā, izņemot ciktāl nepieciešams, lai noskaidrotu preču raksturu, īpašības un darbību.

6.5 Oriģinālais iepakojums jāatver uzmanīgi, nebojājot to. Patērētājs nav atbildīgs par bojātu iepakojumu tikai tad, ja iepakojumu nevar atvērt, neiznīcinot/nebojājot to. Ja Patērētājs ir sabojājis iepakojumu neuzmanības dēļ, proti, iepakojumu bija iespējams atvērt, nebojājot to, Wonderstore ir tiesīgs pieprasīt radīto zaudējumu kompensāciju.

6.6 Preču noteikumi izmantojot DPD, Venipack, Itellia un Omniva pakalpojumu.

DPD

6.6.1 Ja prece piegādāta, izmantojot DPD, tad ,lai veiktu pasūtījuma atgriešanu, preci iepakojiet sūtīšanai atbilstošā iepakojumā un pielīmējiet DPD atgriešanas uzlīmi, kuru saņemsiet pēc sazināšanās ar mums pa e-pastu. Dodaties uz tuvāko DPD Pickup pakomātu un kā pirmo displejā izvēlaties pakalpojumu "Nosūtīt sūtījumu". Pēc tam izvēlaties "Nosūtīt iepriekš noformētu sūtījumu". Noskenējiet svītru kodu no uzlīmes un izvēlaties iepakojuma izmēru. Tad ievietojiet sūtījumu paku skapī, aizveriet tā durvis un displejā apstipriniet tā sūtīšanu. Veikalā atgriezto preci mēs saņemsim 2 darbdienu laikā, un pēc tam atgriešanas apstrāde aizņems ne vairāk kā 14 dienas. Lūdzu, ņem vērā, ka no tev atmaksājamās summas tiks ieturēta maksa par atgriešanu 1,99 EUR apmērā.

Omniva

6.6.2 Ja prece ir piegādāta uz Omniva pakomātu: Preci var atgriezt caur Omniva pakomātiem, izmantojot preču atgriešanas kodu, ko saņemsiet pēc sazināšanas ar mums pa e-pastu. Kad saņemat kodu, dodaties uz tuvāko Omniva pakomātu, izvēlaties preču nosūtīšanas pakalpojumu, ievadiet norādīto preču atgriešanas kodu, ievietojiet sūtījumu tam paredzētajā nodalījumā un aizveriet tā durvis. Veikalā atgriezto preci mēs saņemsim 2 darbdienu laikā, un pēc tam atgriešanas apstrāde aizņems ne vairāk kā 14 dienas. Lūdzu, ņem vērā, ka no tev atmaksājamās summas tiks ieturēta maksa par atgriešanu 1,99 EUR apmērā.

Citi piegādes varianti

6.6.3 Ja prece saņemta ar Citu piegādes variantu vai piegādes pakalpojuma sniedzēju, tad Jums ir jāsazinās ar info@wonderstore.lv, kur saņemsiet norādījumus, kā rīkoties tālāk.

6.7 Pircējiem, kuri nav patērētāji: lai atgrieztu preces, lūdzam aizpildīt preču atgriešanas veidlapu, kas tika nosūtīta Pircējam kopā ar precēm. Preču atgriešanas veidlapa jāpievieno atgrieztajām precēm.

Veidlapā jānorāda šāda informācija:

  • Pircēja vārds, uzvārds/nosaukums;
  • Atgrieztās preces;
  • Pasūtījuma numurs.

Ja aizpildīt preču atgriešanas veidlapu nav iespējams, lūdzam sazināties ar mums, rakstot uz:  info@wonderstore.lv vai iesniegt šajā šo Noteikumu un nosacījumu 6.8. punktā norādīto informāciju brīvā formā.

 

7. Pircēja personas datu apstrāde

 

7.1 Wonderstore lieto Pircēja iesniegtos personas datus un informāciju par veiktajiem pirkumiem atbilstoši piemērojamam personas datu apstrādes regulējumam, ciktāl tas ir nepieciešams Pircēja veiktā pasūtījuma izpildei vai ja tam ir tiesiskais pamats. Wonderstore var nodot Pircēja personas datus tādām trešajām personām kā, piemēram, pasta pakalpojumus sniedzošās sabiedrības, ciktāl tas ir nepieciešams, lai piegādātu preces Pircējam.

7.2 Wonderstore apstrādā Pircēja personas datus atbilstoši Wonderstore Privātuma politikai, kas ir pieejama šeit: https://wonderstore.lv/lv/content/6-konfidencialitates-politika . Lai iegūtu vairāk informācijas par Pircēja personas datu apstrādi, lūdzam skatīt Privātuma politiku vai sazināties ar Wonderstore, izmantojot info@wonderstore.lv .

 

8. Garantija attiecībā uz trūkumiem un sūdzības iesniegšana

 

8.1 Wonderstore ir atbildīga par nopirkto preču neatbilstību 2 (divu) gadu laikā no preču piegādes brīža Pircējam. Pārdodot preces Patērētājam, tiek pieņemts, ka neatbilstība, kas atklājas 6 (sešu) mēnešu laikā no preču piegādes Pircējam dienas, pastāvēja piegādes brīdī, ja šāds pieņēmums nav pretrunā preču raksturam vai neatbilstības veidam. Pircējs informē Wonderstore par preču neatbilstību, proti, iesniedz sūdzību nekavējoties, 2 (divu) mēnešu laikā no tās konstatēšanas brīža un ne vēlāk kā 2 (divu) gadu laikā no piegādes brīža.

8.2 Precei, kas iegūta kādā no SIA "Wonderstore" rīkotajiem konkursiem vai loterijām tiek noteikta 1 (viena) gada garantija. Ja vien konkursa vai loterijas noteikumos nav noteikts citādi. 

8.3 Wonderstore nav atbildīga par zaudējumiem vai jebkādām citām sekām, kas rodas Pircēja iesniegtas nepareizas informācijas dēļ, tostarp par kavētu piegādi, ja to izraisa no Wonderstore neatkarīgi apstākļi.

8.4 Wonderstore nav atbildīga par zaudējumiem, kas radušies pasūtīto preču nepareizas lietošanas vai glabāšanas dēļ.

8.5 Pircējs var iesniegt sūdzību, sazinoties ar Wonderstore, izmantojot iepriekš tekstā norādīto kontaktinformāciju, rakstot uz e-pasta adresi: info@wonderstore.lv . Sūdzībā lūdzam norādīt Pircēja vārdu, uzvārdu un kontaktinformāciju, sūdzības iesniegšanas datumu, radušos preču defektu  un iesniegtās sūdzības saturu, pievienojot pirkumu apliecinošu dokumentu.

8.6 Neierobežojot nekāda veida patērētāju tiesības, Puses vispirms pārrunu ceļā izšķir visus strīdus, kas rodas starp Wonderstore un Pircēju.

8.7 Ja Pircējs ir patērētājs, Pircējs var iesniegt sūdzību par tiešsaistes veikalā nopirkto produktu arī:

8.8 Attiecības starp Pusēm interpretē un strīdus starp Pusēm risina saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem Latvijas Republikas tiesās.

 

9. Neatbilstošu preču gadījumā, Patērētājam ir tiesības:

 

9.1 Pirmkārt, pieprasīt preču remontu vai preču apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas.

9.2 Pieprasīt atkāpšanos no līguma, ja:

     9.2.1 Wonderstore nespēj veikt preču remontu vai apmainīt preces;

     9.2.2 preču remonts ir bijis neveiksmīgs;

     9.2.3 Wonderstore nav novērsusi preču neatbilstību saprātīgā termiņā;

     9.2.4 remontējot vai apmainot preces, Patērētājam ir radītas nesamērīgas neērtības.

9.3 Pircējam ir pieejami arī citi tiesiskās aizsardzības līdzekļi, tādi kā tiesības pieprasīt zaudējumu atlīdzību, atkāpties no līguma, prasīt cenas samazinājumu vai kavējuma naudu kavējuma gadījumā.

9.4 Wonderstore nav atbildīga par preču neatbilstību:

     9.4.1 ja produkta neatbilstību izraisīja tā nepienācīga lietošana vai nolaidīga uzturēšana, vai ja tā remontu veica kāda cita persona, nevis mūsu sabiedrība;

     9.4.2 ja neatbilstību izraisīja pārspriegums, ūdens vai uguns radīti bojājumi vai citi no ražotāja neatkarīgi apstākļi.

 

10. Garantiju atruna un atbildības ierobežojums

 

10.1 Nekas šajos Noteikumos un nosacījumos neizslēdz un neierobežo Wonderstore atbildību saistībā ar jebkādu jautājumu, kādā mums būtu prettiesiski ierobežot vai izslēgt mūsu atbildību.

10.2 Wonderstore neuzņemas nekādu atbildību, kas izriet no vai ir saistīta ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem, par jebkādu lietošanas neiespējamību, zaudētiem vai neprecīziem datiem, atrauto peļņu, atteici drošības mehānismu darbībā, komercdarbības pārtraukumu, kavējuma izmaksām vai jebkādiem jebkāda veida netiešiem, īpašiem, nejaušiem zaudējumiem, zaudējumiem, kas radušies paļaujoties uz turpmāku saistību izpildi, vai izrietošiem zaudējumiem, pat ja Wonderstore ir iepriekš paziņots par šādu zaudējumiem iespējamību.

10.3 Wonderstore uzņemas atbildību par nāvi vai miesas bojājumiem, ko izraisa mūsu vai mūsu darbinieku vai pārstāvju darbība vai bezdarbība. Mēs nemēģinām ierobežot atbildību par: 1) preču trūkumu izraisītu nāvi, miesas bojājumiem vai īpašuma zudumu; 2) kaitējumu, ko izraisa ļauns nolūks vai rupja nolaidība, vai krāpnieciska faktu sagrozīšana no mūsu vai mūsu darbinieku vai starpnieku puses; 3) zaudējumiem, ko izraisa mūsu nespēja savlaicīgi novērst preču neatbilstību; 4) noklusētiem vai slēptiem defektiem vai apgalvoto preču īpašību trūkumu. Ja mēs pārkāpjam šos Noteikumus un nosacījumus, mēs atbildam tikai par tiem zaudējumiem, kas uzskatāmi par pamatoti paredzamām šāda pārkāpuma sekām.

10.4 Wonderstore nav atbildīga par netiešiem zaudējumiem, kas ir pamata zaudējuma vai kaitējuma blakne, piemēram, atrauto peļņu vai zaudētām iespējām; vai par preču piegādes neveikšanu vai jebkura cita no mūsu šajos Noteikumos un nosacījumos paredzētajiem pienākumiem neizpildi, ja šādu neizpildi izraisa ārpus mūsu saprātīgas kontroles esošs notikums, kas ietver, bet neaprobežojas ar ugunsgrēku, plūdiem, vētru, sacelšanos, pilsoņu nemieriem, karu, kodolnegadījumu un teroraktiem.

10.5 Wonderstore nav atbildīga par ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem uzņemto saistību neizpildi vai daļēju neizpildi, ja to izraisīja ārkārtas apstākļi, kurus mēs nekādā veidā nevarējām paredzēt, novērst vai izslēgt (nepārvaramas varas apstākļi). Šādā gadījumā, šajos Noteikumos un nosacījumos paredzēto mūsu saistību izpildes termiņu pagarina līdz nepārvaramas varas apstākļu darbības izbeigšanās brīdim.

10.6 Mūsu maksimāla atbildība attiecībā uz Jums par jebkādiem zaudējumiem vai kaitējumu, kas rodas saistībā ar Jūsu pasūtījumu Tīmekļvietnē, nepārsniedz Jūsu pasūtījuma kopējo cenu.

 

11. Īpašumtiesības

 

11.1 Mums un mūsu licences devējiem ir, un mēs un mūsu licences devēji patur, visas tiesības, īpašumtiesības un intereses uz mūsu Intelektuālo īpašumu, kas ietverts Tīmekļvietnē vai padarīts  pieejams tajā, un/vai ir saistīts ar mūsu produkciju vai precēm. Pircējam netiek nodotas nekādas īpašumtiesības un/vai Intelektuālā īpašuma licences, neraugoties uz tādu terminu kā “pirkums” un “pārdošana”  lietošanu. Trešās personas var lietot mūsu Intelektuālo īpašumu tikai un vienīgi, ja pirms jebkādām šādām lietošanām jebkādos nolūkos no mums tiek saņemts rakstisks apstiprinājums.

11.2 Visas preču zīmes, pakalpojumu zīmes, tirdzniecības nosaukumi, logotipi vai citi vārdi vai simboli, kas identificē Wonderstore, ir un paliks ekskluzīvā Wonderstore īpašumā.

 

12. Citi noteikumi un nosacījumi

 

12.1 Wonderstore vēlas nodrošināt vislabāko iespējamo tiešsaistes pieredzi. Lai to izdarītu, Wonderstore nepieciešams nodrošināt netraucētu pakalpojumu sniegšanu. Līdz ar to, Pircējs saprot un piekrīt apņemties (i) nepublicēt, nepārsūtīt, neizplatīt, neaugšupielādēt un neveicināt nekādu saziņu vai saturu, kas varētu kaitēt vai negatīvi ietekmēt Wonderstore komercdarbību, produkciju vai pakalpojumus; (ii) nerīkoties nekādā veidā un neizmantot nekādu ierīci, kas ierobežo, kaitē, traucē vai liedz iespēju jebkuram citam lietotājam lietot Tīmekļvietni vai izmantot tās sniegtās priekšrocības, vai kas ietekmē Tīmekļvietnes drošību, un (iii) neizmantot nekādu ierīci un nemēģināt izmantot nekādu programmu, programmatūru, rīku, aģentu, skriptu vai citu ierīci vai mehānismu (tostarp, bez ierobežojuma, zirnekļus, robotprogrammatūras, pārmeklētājus, avatārus (iemiesojumus) vai intelektiskos (viedos) aģentus), lai pārvietotos pa Tīmekļvietni vai pārmeklētu to, vai kopētu saturu no Tīmekļvietnes. Wonderstore patur tiesības nekavējoties liegt piekļuvi Tīmekļvietnei un slēgt kontu jebkuram lietotājam, kurš pārkāpj šo punktu vai jebkuru citu šo Noteikumu un nosacījumu punktu.

12.2 Jautājumos, kas nav atrunāti šajos Noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Wonderstore ievēro Latvijas Republikā spēkā esošos tiesību aktus un citus normatīvos aktus, kas regulē savstarpējās attiecības. Saskaņā ar Roma I Regulas 6. panta 2. punktu patērētājs var izmantot arī to aizsardzību, ko sniedz obligātās tiesību normas, kas būtu piemērojamas, ja šis punkts nebūtu atrunāts.

 

13. Sazinieties ar mums

13.1 Ja Pircējam rodas jebkādi jautājumi, bažas vai sūdzības par šiem Noteikumiem un nosacījumiem, Pircējs var sazināties ar Wonderstore atbalsta komandu, rakstot ziņojumu uz e-pasta adresi: info@wonderstore.lv . Veicot pasūtījumu Tīmekļvietnē, Pircējs apstiprina, ka ir noskaidrojis visas neskaidrības (ja tādas būtu) saistībā ar jebkuriem šo Noteikumu un nosacījumu punktiem.

Pielikumi:

Standarta atkāpšanās pieteikuma veidlapa

PIELIKUMS – Standarta atkāpšanās pieteikuma veidlapa

Standarta pieteikuma veidlapa par atkāpšanos no Līguma, kas noslēgts kā distances līgums, vai kā līgums, kas noslēgts ārpus pastāvīgās saimnieciskās vai profesionālās darbības vietas.

(aizpildiet un atsūtiet šo veidlapu tikai tad, ja vēlaties atkāpties no līguma)   

  • Kam: SIA “Wonderstore”; adrese: Dārza iela 13-12, Kaķenieki, Dobeles novads, LV-3718, Latvijā; tālruņa numurs: +371 24332439; e-pasts: info@wonderstore.lv
  • Ar šo es/mēs atkāpjamies no pārdošanas līguma, kura priekšmets ir šāds izstrādājums (*)
  • Pasūtījuma veikšanas (*) / izstrādājuma saņemšanas (*) datums
  • Patērētāja vārds, uzvārds
  • Patērētāja adrese
  • Patērētāja paraksts
  • Datums

(*) Dzēst nevajadzīgo.